Subject: Re: Tutorial
From: "E.M.A.G. van Dijk" <[email-masked]>
To: Steven Pemberton <[email-masked]>
Cc: Jasper Lindenberg <[email-masked]>, Mark Neerincx <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Dec 1999 16:26:36 +0100

Hallo Steven,

Hierbij mijn biografie. Ik weet alleen niet precies hoe kort deze moet en of
er adresgegevens bij moeten. Die heb ik er nu los onder gezet, evenals de
titel van mijn proefschrift. Schrap maar (evt. deels) als je dat beter
lijkt. De titel van het proefschrift hoeft er denk ik sowieso niet bij, maar
voor geval jij denkt van wel geef ik hem hier. Mijn lidmaatschap van
SIGCHI_NL en VOR zou eventueel weg kunnen (van SIGCHI_NL zullen wel veel
mensen lid zijn lijkt me, VOR is voor deze conferentie niet zo belangrijk).
Is dit (hieronder) ongeveer wat je in gedachten had?  Zo nee, laat het
rustig weten dan verander ik nog wat.

Lukt het allemaal met de presentaties? Mag ik uit het feit dat ik geen
reactie meer van je gehad heb afleiden dat ik er niets meer aan hoef te doen
nu en dat meer gedetailleerde voorbeelden van CSP e.d. later nog op 'harde'
sheet kunnen worden gezet (zie de vraag in mijn mail bij het opsturen van de
presentatie en mijn antwoord op de opmerkingen van Mark)?

Succces ermee en alvast dank voor je inzet in deze.

Groet,
Betsy

BIOGRAPHY

Elisabeth M.A.G. (Betsy) van Dijk is an assistant professor at the
Department of Computer Science, University of Twente. She holds an
M.Sc.-degree in mathematics and taught mathematics, statistics, and computer
science in higher vocational education. She specialized in teaching
methodology in computer science and received a Phd-degree in this field in
1996. At present the research of Van Dijk concentrates on the area of
human-computer interaction, with special attention for specification and
evaluation. Furthermore she is member of the executive committee of the
program council of the consortium that organizes the training of teachers
for computer science in secondary education. Finally she is member of
SIGCHI_NL and member of the ‘Vereniging voor Onderwijs Research’
(association for educational research).

Address: University of Twente, Department of Computer Science, PO Box 217,
7500 AE Enschede, email: [email-masked], Phone XX3153 4893781.

Title of the PhD-thesis:
Composing SQL queries: A study on problem-solving strategies in computer
science education.